Zapomnij o tradycyjnych stereotypach męskości i odkryj swoją wyjątkowość. Czas zostać prawdziwym bohaterem. Woda toaletowa dla mężczyzn Burberry Hero obudzi w Tobie i wzmocni pragnienie pokonania swoich granic, jak również całkowitej wolności i nieokiełznania. Pomoże Ci znaleźć odwagę, by zostać tym, kim naprawdę chcesz być - ponieważ tylko podążanie za swoim instynktem sprawi, że staniesz się prawdziwym bohaterem.
Na tle historii zapachu Burberry Hero stoi pełen sił mężczyzna, wraz z koniem, którzy razem odzwierciedlają swoje ruchy i pokonują swoje granice. Perfumiarz Aurélien Guichard nadał zapachowi zwierzęcość, która obecna jest w każdym człowieku, ale także ludzkość.
Zapach Burberry Hero w flakonie przypominającym kopyto konia stał się nośnikiem nowych elementów wizualnych. Nawiązuje do założyciela marki - Thomasa Burberry’ego - którego inicjały widnieją na nakrętce. Woda Burberry Hero ma typowy dla marki beżowy kolor.
Burberry Hero to kompozycja zapachowa będąca połączeniem siły i świeżości odzwierciedla dwoistość współczesnego mężczyzny, który jest jednocześnie silny i wrażliwy. Nuty wprowadzające należą do bergamotki, która dodaje zapachu blasku i jest uzupełniona o cytrynę i kardamon. Po chwili dołączają czarny pieprz i jałowiec, który znacząco ożywia całość, a jednocześnie stanowi typowy składnik brytyjskich zapachów. Na koniec poczujesz głębię i ciepło dostarczone przez drewno cedrowe z trzech różnych łańcuchów górskich.
Zapach rozświetlony jest musującą bergamotką i orzeźwiony jałowcem oraz czarnym pieprzem. Tę wibrującą kompozycję pogłębia nuta serca wypełniona ciepłym drewnem cedrowym pochodzącym z trzech różnych zakątków świata: z Wirginii, z gór Atlas i Himalajów.
Kampania Burberry Hero kwestionuje tradycyjne stereotypy męskości. Łącząc konia i mężczyznę, tworzy nowoczesny mit. Wyrazisty wizerunek beżowego konia na tle rozległego wybrzeża stanowi efektowne tło dla atletycznej sylwetki Adama Drivera i zgłębia kody Riccardo Tisciego dotyczące dualizmu i siły królestwa zwierząt.
Poprzez żywą metaforę człowieka, który staje się mitycznym stworzeniem w potężnym morzu, film ilustruje historię bohatera podążającego w nieznane, przezwyciężającego przeciwności i przeobrażającego się w coś nowego, aby jednocześnie pozostać wiernym sobie.
Film wyreżyserowany przez Jonathana Glazera, ze zdjęciami wykonanymi przez Maria Sorrentiego w ramach kampanii reklamowej, przedstawia tajemniczego, żądnego przygód Adama Drivera w otoczeniu zachwycającego świata przyrody. Adam uosabia ducha zapachu, afirmuje wolność ekspresji i piękno tkwiące w sprzecznościach: jest silny i subtelny, władczy i empatyczny, wysportowany i twórczy.
„Burberry Hero symbolizuje dwoistość między siłą a wrażliwością. Zapach reprezentuje ponadczasowy charakter marki Burberry, lecz jednocześnie symbolizuje poczucie nowoczesności. Połączenie uniwersalności i wyjątkowości. Zapach wyraża zwierzęcą naturę mężczyzny, która tkwi w jego wnętrzu obok prawdziwego człowieczeństwa” - tak o zapachu Burberry Hero mówi Aurélien Guichard - kreator zapachu.
Zapomnij zatem o tradycyjnych stereotypach męskości i odkryj swoją wyjątkowość. Burberry Hero uosabia bowiem wolność, transformację i męską energię. Burberry Hero prezentuje mężczyznę poszukującego wolności i indywidualnej przemiany - nie powstrzymują go już żadne uprzedzenia czy narzucone osądy. Pierwszy zapach Riccardo Tisci dla marki Burberry odzwierciedla poznawanie samego siebie i respekt wobec majestatu świata natury.