Zainspirowany złotymi godzinami (czasem po wschodzie i przed zachodem słońca) i jedynymi w swoim rodzaju podróżami z przyjaciółmi, nowy zapach Coach Dreams Sunset przywołuje ciepło tworzonych wspomnień i magię możliwości na horyzoncie. Inspirowany jest wolnym duchem, przygodami, z zachodem słońca na horyzoncie.
Stworzony przez kreatorkę zapachów Nathalie Lorson, orientalno-kwiatowy zapach otwiera się owocowymi nutami gruszki i bergamotki, odsłaniając serce kwiatu jaśminu, zanim ustąpi miejsca ciepłym akordom bobu tonka i wanilii.
„Coach Dreams Sunset jest zabawny, nostalgiczny i inspirowany duchem możliwości i przygody”. – mówi Dyrektor Kreatywny Stuart Vevers.
Przypominający stare apteczne butelki i inspirowany skarbami znalezionymi po drodze flakon, zwieńczony jest złotym korkiem w kształcie róży herbacianej, emblematem marki COACH. Wykonany ze szkła ombré inspirowanego zmieniającymi się kolorami nieba o zachodzie słońca, wykończony został wyrafinowanym skórzanym pierścieniem u podstawy korka, co jest ukłonem w stronę bogatej historii rzemiosła kaletniczego marki COACH.
Nuta głowy: sorbet gruszkowy, bergamotka
Nuta serca: jaśmin Sambac, magnolia
Nuta bazy: bób tonka, wanilia
Kręcona na pustyni pod Los Angeles kampania Coach Dreams Sunset prezentuje modelki i przyjaciółki Jean Campbell i Binx Walton, które kontynuują swą wyjątkową przygodę, podczas której spełniają się jedyne w swoim rodzaju marzenia.
Gdy słońce zachodzi na horyzoncie, ożywają kolejne marzenia z listy: „Namaluj arcydzieło”, „Bądź członkiem zespołu muzycznego” i „Zakochaj się”. Kampania stworzona we współpracy z reżyserem i fotografem Fabienem Baronem jest hołdem dla ducha optymizmu, zabawy i przygody.