Współczesna kobieta musi być „nowa i świadoma swojej podmiotowości”: wyemancypowana, wolna, silna, niezależna; ma zawsze panować nad sytuacją i kontrolować swoje życie. W oparciu o te podstawowe ideały nowoczesnej kobiecości marka Trussardi Parfums stworzyła nowy klasyk sztuki perfumiarskiej - produkt obdarzony autentyczną tożsamością, która definiuje markę pod znakiem charta. Nowy zapach dla kobiet podniósł rangę opakowania. Przeobraził je w obiekt luksusowego włoskiego wzornictwa, charakteryzujący się dbałością o szczegóły, co jest istotą DNA i tradycji marki Trussardi.
Pudełeczko ma kształt eleganckiego walca. Wykonano je z tektury pochodzącej z recyklingu, posiadającej certyfikat FSC. Opakowanie zewnętrzne odzwierciedla w większej skali wyrafinowaną współczesną elegancję flakonu dzięki barwnym paskom w kolorach bieli, róży, czerni i złota. Ta kolorystyka jest typowa dla nowego oblicza feminizmu, który nie odrzuca kobiecości. Nad białym cokołem przebiegają kolejno pas różowocielisty i lśniący czarny. W środkowej białej części widnieje nazwa „Trussardi” wypisana czarnymi literami i obramowana dwoma złotymi paskami.