niedziela, maja 24, 2020

Afirmuj teraźniejszość, aby poczuć, że żyjesz czyli BOSS ALIVE

Niezależne, eleganckie i niezwykle kobiece – kobiety reprezentujące koncept BOSS ALIVE rozumieją, że spontaniczność i szczęście są w ich życiu równie ważne, jak zaangażowanie i skupienie. Wiedzą, że wierność sobie, jest ich największym atutem. Zapach BOSS ALIVE oferuje świeże spojrzenie na kobiecą wolność. Nowy produkt w portfolio BOSS Parfums przypomina, że trzeba żyć pełnią życia każdego dnia. BOSS ALIVE to zapach dla kobiet stworzony wyłącznie przez kobiety i przeznaczony dla kobiet, które podejmują odważne działania.


BOSS ALIVE to owocowo-drzewna Woda Perfumowana, stworzona przez znaną kreatorkę zapachów Annick Ménardo jako kobiecy odpowiednik legendarnego zapachu BOSS Bottled. BOSS ALIVE to radosny zapach o charakterystycznej aurze, stworzony po to, by inspirować kobiety, aby żyły pełnią życia każdego dnia. 


W kompozycji stopniowo rozwijają się nuty energetyzującego jabłka, przenikliwej czarnej porzeczki, dojrzałej w słońcu śliwki i ciepłego cynamonu. Przypominają one, że życie ma największą wartość, gdy przeżywamy je aktywnie. Dodatek naturalnej wanilii z Madagaskaru staje się znakiem rozpoznawczym zapachu, symbolem joie de vivre kobiety BOSS ALIVE. W kwiatowej nucie serca indyjski jaśmin wielkolistny otula zmysły i kontrastuje z tymiankiem, symbolizując łatwość z jaką kobieta balansuje między świadomością i przechodzeniem w odmienny stan. Oś zapachu opiera się na wibrujących i mocnych składnikach drzewnych: chiński cedr, kremowy sandałowiec, drzewo oliwne i goldenwood (cyprysik nutkajski) z Alaski zapewniają kojące ciepło i siłę, które inspirują kobietę BOSS ALIVE do podążania własną drogą.


Elegancki flakon BOSS ALIVE zaprojektowała niemiecka artystka-jubilerka Amelie Riech. Jego architektoniczny kształt i masywny szklany korpus, otoczony złotą metalową opaską, to konkretne i namacalne przypomnienie, że szczęście można znaleźć w każdej chwili.


W kampanii reklamowej wystąpiły cztery utalentowane artystki: Emma Roberts, Bruna Marquezine, Laura Harrier i Chloe Bennet. Reklama BOSS ALIVE ukazuje unikatowe spojrzenie na ich doświadczenia, dzięki którym mają poczucie, że żyją pełnią życia. Świeże ujęcie kobiecego ducha odzwierciedlone zostało przez kobiety. Kampania obejmuje: reklamę telewizyjną, w której pokazano, jak kobiety czerpią radość z prostoty zwykłych chwil spędzanych poza domem w Los Angeles, oraz cykl zdjęć portretowych ukazujących ich indywidualność. Koniecznie obejrzyjcie spot reklamowy, bo jest po prostu fantastyczny!!


Spot reklamowy BOSS ALIVE wyreżyserowała francuska reżyserka i autorka scenariuszy Rebecca Zlotowski, która swobodnie uchwyciła równowagę w życiu kobiety skupionej na celu i sprawującej kontrolę nad swoim przeznaczeniem, a jednocześnie beztroskiej, ponieważ posiada zdolność zatracania się w chwili obecnej. Cztery kobiety zaczynają podśpiewywać, całkiem tego nieświadome. Piosenka What's Up grupy Four Non-Blondes to wpadająca w ucho melodia, która narasta stopniowo od szeptu do hymnu, gdy ogarnia je uczucie wspólnie przeżywanej radości.


Jeśli szukasz mega pozytywnego, bardzo optymistycznego zapachu, który nada Twojemu życiu zupełnie nieoczekiwanego wymiaru, koniecznie poznaj najnowszy BOSS ALIVE. Dzięki temu zapachowi, każda kobieta poczuje, że odnalazła siebie na nowo. 

Kiedy cenisz szczęście osobiste, każda przeżywana chwila nabiera nowego znaczenia. Afirmuj zatem teraźniejszość, aby poczuć, że żyjesz naprawdę dzięki nowemu kobiecemu zapachowi BOSS ALIVE. A Ty? Dzięki czemu czujesz, że żyjesz?