Na świecie co 15 sekund kobiety dowiadują się, że chorują na raka
piersi. Marka Estee Lauder Companies jednoczy się więc wokół jednego,
wspólnego celu - wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Co roku, w październiku - miesiącu walki z rakiem piersi, rozpoczyna się Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi, której
międzynarodowym symbolem jest Różowa Wstążka.
Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na
całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze
na naukowe badania medyczne. Poprzez sprzedaż limitowanych edycji
produktów z Różową Wstążką,
firma Estee Lauder (Polska) przekaże 20% zysków ze sprzedaży na rzecz
wsparcia badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1.
Słuszna idea przedsięwzięć związanych z Różową Wstążką przyciąga nie
tylko osoby prywatne, ale też celebrytów i osoby publiczne. Światową
Ambasadorką Różowej Wstążki jest modelka i aktorka Elisabeth Hurley.
W Polsce Ambasadorami zostali m.in. Magdalena Boczarska, Joanna
Przetakiewicz, Sandra Kubicka,
i Olivier Janiak. Celem wszystkich ambasadorów jest budowanie
świadomości na temat zdrowia poprzez szerzenie podstawowej wiedzy o
profilaktyce raka piersi.
Od 27 lat Polski oddział Estée Lauder Companies
szerzy świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania
medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia
świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna
dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem
Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają
się firmy i instytucje z różnych branż.
Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem
Piersi są najważniejsi partnerzy detaliczni Estée Lauder Companies,
czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych
edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée
Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown
(salon firmowy i Perfumerie Douglas), a także
Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz GLAMGLOW®.
20% ceny sprzedaży limitowanych produktów firma Estée Lauder (Poland)
przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem
Kampanii od 27 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału
pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi.
Firma Estée Lauder Poland Sp. z o.o., organizator Kampanii na rzecz
walki z Rakiem Piersi przekazuje w tym roku kwotę 117 000 (stu
siedemnastu tysięcy) złotych zebraną podczas Kampanii w 2018 roku, na
badania nad zastosowaniem cisplatyny w chemioterapii u kobiet będących
nosicielami mutacji w genie BRCA1 prowadzone przez Międzynarodowe
Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w
Szczecinie. Tym samym zbiera dalej środki na swoją kampanię.
#TimetoEndBreastCancer
#CzasPokonaćRakaPiersi