poniedziałek, lipca 15, 2019

Bottega Veneta Illusione dla Niej i dla Niego

Włoska willa, skąpana w słońcu, stojąca z dala od pośpiechu codziennego życia. Delikatna bryza ogrzewa powietrze, woda faluje zachęcająco w pobliskim basenie. Z oddali słychać łagodne brzęczenie cykad. W tej scenerii wyostrza się każdy zmysł i ogarnia upajające poczucie spokoju. Na chwilę czas zamiera; zaciera się granica między jawą a snem.


Troje mistrzów perfumiarstwa, natchnionych dziedzictwem, krajobrazem i wyjątkowymi surowcami
Włoch - ojczyzny Bottega Veneta, wykorzystało najwyższej jakości składniki, aby stworzyć dwa ponadczasowe zapachy: Illusione dla Niej i Illusione dla Niego. Duet orzeźwiających, wyrafinowanych zapachów reprezentuje dwa dopełniające się oblicza naturalnej zmysłowości i autentyczności, tak doskonale harmonizujące z zapachami Bottega Veneta.


Zapachy Bottega Veneta Illusione skonstruowano wokół olfaktorycznego napięcia między świeżością a zmysłowością, stworzonego poprzez skontrastowanie promiennych nut włoskich cytrusów i ciepłych nut drzewnych w bazach tych kompozycji. 
 
Bottega Veneta Illusione dla Niej to drzewno-kwiatowa Woda Perfumowana skomponowana przez Annick Menardo i Amandine Clerc-Marie. Energetyzujące nuty głowy to bergamotka i czarna porzeczka są aromatyczną iskrą, która przypomina lekkość i przejrzystość wody. Kobiece kwiaty pomarańczy i roślinna zielona figa w kwiatowym sercu wyczarowują ciepłą bryzę, która jeszcze bardziej uszlachetnia kompozycję. Nuta głębi została zakotwiczona przez drzewo oliwne i bób tonka.


Bottega Veneta Illusione dla Niego to drzewno-cytrusowa Woda Toaletowa, stworzona przez Antoine’a Maisondieu. Nuty głowy odznaczają się esencjami cytryny i gorzkiej pomarańczy, które przywodzą na myśl musujące włoskie cytrusy. Drzewny balsam jodły oraz białe drewno cedru oferują żywicznie męską woń, po której wyłania się energetyzująca kompozycja wibrującego wetiweru i zmysłowego bobu tonka. 


Flakony Illusione są nowoczesne i bardzo atrakcyjne wizualnie. Ich architektoniczny kształt odzwierciedla czyste linie i mistrzowskie rzemiosło, jakie znamionuje markę Bottega Veneta. Ich aspekt sensoryczny również robi ogromne wrażenie: masywne szkło każdego flakonu momentalnie wzbudza poczucie luksusu, kiedy ujmujemy je w dłoń. Szkło odbija światło i uwydatnia płyn migoczący w jego wnętrzu, nasycając go blaskiem: miedzianych odcieni różu w zapachu dla Niej i lśniącej zieleni w zapachu dla Niego. Podstawa każdego flakonu ma kształt kwadratu, a jej część na spodzie sprawia wrażenie organicznej i okrągłej, i przypomina kształt kropli wody. Oba przedmioty wieńczy okrągły korek o fakturze inspirowanej bakelitem, który osłania spray.


Aby odzwierciedlić w kampanii reklamowej zmysłową elegancję i ulotną fantazję Illusione, marka Bottega Veneta podjęła współpracę z dyrektorem artystycznym Fabienem Baronem. Trzy filmy zanurzają widza w zawieszonej chwili, igrają z percepcją i granicą między snem na jawie a rzeczywistością. Każdy film kończy się intrygująco tajemniczą nutą. Zarówno widzowie, jak i bohaterowie nie są pewni, czy to wszystko było snem i jak się ta historia kończy. Bowiem w zawieszonej chwili Illusione wszystko może się zdarzyć...