Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies jednoczy i inspiruje ludzi na całym świecie w swojej misji, jaką jest stworzenie świata bez raka - jest to wizja, którą Evelyn H. Lauder zaczęła urzeczywistniać ponad 25 lat temu, gdy współtworzyła ikoniczną Różową Wstążkę oraz rozpoczynała działalność Kampanii w 1992 roku. W tym roku, już po raz 26, Polski oddział Estée Lauder Companies realizuje Kampanię Różowej Wstążki, do której poza markami Estée Lauder Companies dołączyli również wspaniali Partnerzy.
Co 19 sekund gdzieś na świecie u jednej kobiety diagnozowany jest rak piersi. Dla tych, które słyszą diagnozę, czas nabiera zupełnie nowego znaczenia. Rak piersi dotyczy nas wszystkich. Matek i babć. Córek i synów. Sióstr, braci, ojców, przyjaciół i rodziny. Wszyscy zostajemy dotknięci tą chorobą i wszyscy jesteśmy zgodni, że: Czas Pokonać Raka Piersi!
W życiu czas jest czymś uniwersalnym, stałym. Jest skończony, cenny i
nie można go kupić. Każdy z nas chciałby mieć go więcej. Czas zacząć
działać; czas poprawić edukację. Czas, aby opracować leczenie i nowe
formy terapii. Czas ufundować wiodące na całym świecie badania, które
przybliżą nas do odkrycia leku. Czas, by odkryć więcej wskazówek o
przyczynach i zapobieganiu. Czas, aby pacjenci i osoby, które już
wyzdrowiały otrzymały lepsze, zdrowsze życie. Jeśli nie teraz, to kiedy?
W Polsce Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie od 26 lat Polski oddział Estée Lauder Companies szerzy świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.
Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane
edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie
kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1,
prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i
kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim
Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem
Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów
działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki
różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.
Marka Bobbi Brown wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi oferując zestaw przepięknych pomadek. Pinks with Purpose Lip Colour Duo występuje w dwóch odcieniach Original Lip Color: Sandwash Pink oraz Pink. Sugerowana cena detaliczna: 205 zł.
Limitowana edycja serum Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II z różowym brelokiem. Advanced Night Repair to najlepsze serum pielęgnacyjne od Estée Lauder na noc dla każdej kobiety. Maksymalizuje ono moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry i pozostawia cerę gładką, promienną, młodzieńczą. Limitowana wersja serum Advanced Night Repair zawiera różowy brelok z frędzlami ze skóry ekologicznej, dzięki któremu klientki będą mogły pokazać swoje wsparcie dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Sugerowana cena detaliczna: 450 zł.
Estée Lauder Powerful Pink Color Collection. Podkreśl swoją pewność siebie pełnymi ustami i błyskiem w oku. Twórz wiele odsłon makijażu przy pomocy dzięki tej jedynej w swoim rodzaju kolekcji kosmetyków. Sugerowana cena detaliczna: 210 zł.
La Mer Cleansing Micellar Water. Ta lekka, odświeżająca woda micelarna inspirowana morzem usuwa zanieczyszczenia i pozostałości makijażu, pozostawiając skórę promienną i głęboko oczyszczoną. Sugerowana cena detaliczna: 220 zł.
Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są najważniejsi partnerzy detaliczni Estée Lauder Companies, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2018 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy GLAMGLOW® oraz Jo Malone London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas).
20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins.
Partnerami Kampanii są również następujące firmy: LOT, Restauracja Belvedere, Ania Kruk, Cardio Bunny, Elixa, Jet Story, Be Juicy, Lamy, Moleskine, Medicover, Lourse, Poczta Kwiatowa, Millefiori Milano, Qchnia Artystyczna, Risk Made in Warsaw, Yankee Candle, Wittchen oraz Miasto Stołeczne Warszawa.
Partnerami Kampanii są również następujące firmy: LOT, Restauracja Belvedere, Ania Kruk, Cardio Bunny, Elixa, Jet Story, Be Juicy, Lamy, Moleskine, Medicover, Lourse, Poczta Kwiatowa, Millefiori Milano, Qchnia Artystyczna, Risk Made in Warsaw, Yankee Candle, Wittchen oraz Miasto Stołeczne Warszawa.
Hasłem przewodnim tegorocznej Kampanii są dwa hastagi #TimeToEndBreastCancer
oraz #CzasPokonaćRakaPiersi, dlatego też zachęcam Was do dzielenia się Kampanią oraz świadomością poprzez dodawanie ich Waszych Social Media. Przyłączmy się zatem do tej jakże szczytnej akcji!
Wyjątkowym i unikatowym na skalę światową elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie ÓSMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska.
#TimetoEndBreastCancer
#CzasPokonaćRakaPiersi
#CzasPokonaćRakaPiersi
Produkty zaprezentowane w poście otrzymałam od Estée Lauder Companies.