Kuszące, odurzające, uzależniające… Oto cały Nectar Love - najnowszy zapach od DKNY - kwintesencja jakże znaczącego momentu w życiu każdego z nas, w którym spojrzenia krzyżują się, a świat drży… Nectar Love ucieleśnia rządzące naturą prawo wzajemnego przyciągania, przywodząc na myśl woń rozkwitającego kwiatu…
Zasmakuj w soczystej kwiatowo-owocowej kompozycji emanującej zauroczeniem. W sercu Nectar Love znajduje się ekstrakt naturalnego przyciągania. To wyjątkowe połączenie składników nadaje niepowtarzalną woń podstawie kompozycji i pozwoli Ci zachwycić się uwodzicielskim ciepłem i luksusem miodu i neroli.
W nucie górnej zapachu żółta frezja urzekająco przeplata się z soczystą świeżością mandarynki, grejpfruta i nektarynki zapewniając kojące ciepło, a cedr łączy się z kremowo-waniliowym piżmem. Następnie całe ciało ogarnia nieodparta woń kwiatów – jaśminu, konwalii oraz wykwintnego kwiatu pomarańczy, którym pikanterii dodaje ponętna mirabelka.
Nectar Love to zapach dość słodki i na początku rzeczywiście wyczuwamy w nim miód. Potem, kremowo-waniliowe piżmo staje się ostrzejsze aby przeplatać się z owocem soczystej mirabelki. Co ciekawe, wg. mnie to najbardziej interesująca pozycja od DKNY. Nie jestem fanką DKNY Be Delicious ale tutaj ten mocy, słodki zapach niezwykle urzeka swoją fantazją. W dodatku jest niesamowicie trwały - co zasługuje na wyjątkową uwagę, bowiem mam wrażenie, że od jakiegoś czasu zapachy już nie są tak trwałe jak kiedyś.
Flakonik, w którym umieszczono Nectar Love to nowe wcielenie klasycznego jabłka DKNY o nowej, eleganckiej sylwetce z pszczołą jako symbolem natury. Buteleczka w ciepłym, żółtym kolorze ozdobiona jest wytłaczaną pszczołą, która wzbogaca nasze życie o wykwintny smak i słodki zapach miodu.
Ceniona fotograf Cass Bird i reżyser Gordan Van Steiner uchwycili rodzącą się chemię pomiędzy twarzą DKNY Be Delicious - Vanessą Axente a przystojnym amerykańskim modelem Paolo Anchisim. Z perspektywy siedzącej na płatku kwiatu pszczoły obserwujemy wymieniane przez nich w nowojorskim parku High Line zalotne spojrzenia. Pod ich wzrokiem miasto zdaje się zamierać, a my stajemy się częścią rządzącego naturą odwiecznego prawa wzajemnego przyciągania.
Marka DKNY została stworzona w 1989 roku przez Donnę Karan, jako przeznaczone dla młodzieży, uzupełnienie jej kolekcji. Zapachy DKNY przywodzą na myśl Nowy Jork - kultowe miasto - oraz legendarną markę i charakterystyczne dla nich: radość życia, otwartość na miłość oraz przygodę. Najnowszy zapach DKNY możecie już kupić w drogerii Sephora - 30 ml kosztuje 189 zł, 50 ml kosztuje 275 zł a 100 ml - 379 zł.