wtorek, grudnia 22, 2015

Witaj w świecie piękna czyli debiutancki zapach LIU•JO

Chyba każda kobieta kochająca ekskluzywne marki kojarzy nazwę LIU•JO. Do tej pory znałyśmy ją jako markę modową słynącą z wyrafinowanych tkanin i eleganckich wykończeń. Założona w 1995 roku przez dwóch braci, Marco i Vannisa Marchich, LIU•JO jest pełna szyku i zmysłowej kobiecości. Dzięki tej filozofii włoska marka szybko stała się globalnym brandem, obecnym w 44 krajach na całym świecie. LIU•JO zaspokaja wszystkie potrzeby współczesnej kobiety - od ubrań, poprzez obuwie oraz akcesoria - przywiązując szczególną uwagę do detali, które definiują markę.


Jaka jest zatem kobieta LIU•JO? Jest nowoczesna. To naturalna piękność, która promienieje niezwykłą charyzmą. Pełna beztroskiej zmysłowości. Gdy się pojawia, rozjaśnia wszystko wokół. Przykuwa spojrzenie. Jest w niej coś pięknego, intrygującego i delikatnego.


Debiutancka woda perfumowana LIU•JO to beztroski, czarujący i charyzmatyczny zapach. Subtelna owocowo-orientalna woń jest kompozycją cennych, białych kwiatów, zaskakującego aromatu liczi i malin, uszlachetnioną nutami paczuli, jaśminu i ylang ylang.


Górne nuty zapachu LIU•JO ujmują świeżą wonią liczi, malin, ekscytującej bergamotki i włoskiej mandarynki, które przenoszą nas do serca zapachu. W sercu wody perfumowanej LIU•JO odnajdziemy zmysłową kwiatową mieszankę, w której konwalia i subtelne nuty brzoskwini przeplatają się z aromatem słonecznego egipskiego jaśminu i ylang ylang w swojej najczystszej postaci. Z głębi zapachu wyłania się pełna uroku kompozycja wanilii, piżma, luksusowej paczuli, podkreślona szczyptą drzewa sandałowego, która oplata całość intensywnymi i harmonijnymi akordami.


Elegancki flakon o kwadratowym, nowoczesnym kształcie, którego przezroczystość ukazuje barwę wody perfumowanej, utrzymaną w odcieniu bladego ametystu. Perfekcyjnie wykończona nakrętka, powleczona złotym łańcuszkiem wraz z miniaturowym kryształowym wisiorkiem to detale charakterystyczne dla kolekcji LIU•JO. Flakon opakowany w lawendowy kartonik z elementami złota, którego tekstura nawiązuje do eleganckich skórzanych akcesoriów LIU•JO.


Flakon LIU•JO pojechał ze mną do Stanów Zjednoczonych a zapach towarzyszył mi codziennie podczas zwiedzania Los Angeles oraz Arizony. Wielokrotnie padało pytanie "czym pachnę?"- a to największy komplement jaki można dać zapachowi. Dla mnie LIU•JO na początku jest słodkawe - wyczuwamy dość mocno zapach owoców mandarynki i liczi. Po jakimś czasie zapach robi się lekko kwiatowy ale dzięki brzoskwini w nucie serca - nadal jest słodkawy. Krótko mówiąc jest to zapach owocowo-orientalny, dzięki obecności piżma,które jednak jest bardzo subtelne. Dla miłośniczek słodkich, owocowych i jak ja to nazywam "spożywczych" zapachów - jest to nie lada gratka. 


W kampanii wody perfumowanej LIU•JO , za którą stoi duet fotografów Claudia i Ralf Pulmanns, wystąpiła modelka Natalia Krauchanka. Claudia i Ralf Pulmanns byli odpowiedzialni za oszałamiające kampanie dla selektywnych i luksusowych światowych marek. W kampanii LIU•JO perfekcyjnie uchwycili dziewczęcą zmysłowości i pewność siebie Krauchanki.

Woda perfumowana LIU•JO dostępna jest na wyłączność w perfumeriach Sephora. Za flakon 75 ml zapłacimy 439 zł; za 50 ml - 355 zł a za 30 ml - 239 zł.